Impachetari cu namol

Utilizarea nămolului ca factor terapeutic are un efect cunoscut de mii de ani, nămoloterapia fiind unul din cele mai vechi tratamente folosite încă din Egiptul antic și apoi tot mai mult în decursul vremii, iar unele metode de aplicație pentru nămol s-au mostenit până în ziua de azi.

Nămolul negru (ca păcura), lucios, onctuos are un miros caracteristic și posedă proprietăți fizice care il fac extrem de util în tratamentul diferitelor afectiuni; el reprezintă un unicat din toate punctele de vedere.

S-au obţinut rezultate favorabile pentru următoarele afecţiuni tratate:

• boli reumatismale degenerative
  • boli reumatismale inflamatorii
  • boli reumatismale diartritice
  • simptome posttraumatismale
  • boli ale sistemului nervos periferic și central
  • boli ginecologice
  • boli de piele
  • boli ale aparatului respirator
  • boli cardiovasculare
  • boli endocrine
  • pareze, paralizii
  • sechele poliomielitice

Tratează reumatismul cronic, osteoartritele, artrita, dureri ale ligamentelor musculare, suferințe ale încheieturilor, eczeme, psoriazis, boli neuro-dermatice, acnee, dureri de cap, nevralgii, stres, insomnie.

Curăță în profunzime pielea minimalizand apariția ridurilor, revitalizând complexul la nivelul țesuturilor, eliminând toxinele, îndepărtând grasimile, reduce apariția celulitei, purifică, catifeleaza și readuce culoare și strălucire pielii.

Stimulează sistemul imunitar, accelerează metabolismul, îndepărtează excesul de apă din corp dând senzația de usurare, reduce oboseala, relaxează corpul și mintea, crește senzația de confort, este tonifiant, ameliorează durerile provocate de accidentări anterioare, precum şi cele provocate de reumatism sau imobilitate musculară.

Suferința musculo-articulară la bolnavi cu sechele posttraumatice ale membrelor a fost favorabil influențată și în condiții de ambulator, în localitatea de domiciliu a bolnavului, cu preparate saturate din extract natural lichid de nămol. S-a observat o acțiune antialergică, antiinflamatorie și trofică a acestui preparat.

Evaluarea și aplicarea cataplasmelor cu nămol se fac în orarul sălii de kinetoterapie sau al sălii de masaj pe bază de programare.

Programarea este obligatorie

Pentru a va programa, ne puteti suna la numarul 0731 00 57 23